Toch nog een beetje kermis meepikken. - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Pieter, Jacqueline, Kim & Erno Michielsen - WaarBenJij.nu Toch nog een beetje kermis meepikken. - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Pieter, Jacqueline, Kim & Erno Michielsen - WaarBenJij.nu

Toch nog een beetje kermis meepikken.

Door: pieterjacquelinekimerno

Blijf op de hoogte en volg Pieter, Jacqueline, Kim & Erno

21 Juli 2011 | Vietnam, Hanoi

Vanochtend werden we wakker in Mui Ne. Gisteren middag zijn we zoals gemeld de belangrijkste bezienswaardigheden langs gegaan. Omdat de bus naar Dalat pas om 13.00 uur zou gaan was er deze ochtend tijd om allemaal wat rustiger en relaxter aan te doen. We hebben dus de wekker een stuk later gezet (we hadden tenslotte wel zin in het ontbijt waar we tot 09.30 uur gebruik van mochten maken). Wetende dat de dagen in Vietnam al om 06.00 uur beginnen, is dat geen onlogische tijd.
Na het ontbijt hebben we de zwembroeken en bikini’s weer aangetrokken en zijn we het zwembad ingedoken….. heeeeerlijk.
De klok tikt echter ook gewoon door en het was zo weer 12.30 uur. Tijd om de spullen te pakken en naar de bus te gaan. De reis zou wat minder tijd in beslag nemen dan de busreis van gisteren vanuit HCMC. Het traject was echter van een kwaliteit die in een rally-wedstrijd niet zou misstaan. Het was een grote kermis atractie waarbij Erno het voor elkaar gekregen heeft toch nog ruim een uur te slapen.
Uiteindelijk zijn we allemaal zonder kleerscheuren in Dalat aangekomen. Het hotel wat we in gedachten hadden zat al vol, waardoor we in een vrij primitief hotel aan de overkant van de weg terecht kwamen. Daar hebben we twee kamers genomen. Erno samen met mama en Kim samen met papa op een kamer. Ook hebben we via ‘Easy Riders’ een aantal dagen een prive-gids geregeld die ons de komende 3 dagen de highlands van Vietnam laat zien en ons dan weer in Na Trang afleverd. Hier hebben we erg veel zin in.

Later dus ongetwijfeld weer meer!!!