Bijna allemaal helden... - Reisverslag uit Udenhout, Nederland van Pieter, Jacqueline, Kim & Erno Michielsen - WaarBenJij.nu Bijna allemaal helden... - Reisverslag uit Udenhout, Nederland van Pieter, Jacqueline, Kim & Erno Michielsen - WaarBenJij.nu

Bijna allemaal helden...

Door: pieterjacquelinekimerno

Blijf op de hoogte en volg Pieter, Jacqueline, Kim & Erno

10 Juni 2011 | Nederland, Udenhout

Vrijdag 3 juni zijn we met ons viertjes naar Rotterdam gereden om daar de inentingen te gaan halen voor de vakantie. Waarom helemaal naar Rotterdam horen we jullie denken. De reden hiervan is dat we dan alle kosten vergoed krijgen van de verzekering. Dit in tegenstelling tot wanneer we de prikjes hier bij de GGD of huisarts zouden gaan halen.
Het was niet druk dus we waren op tijd op de tropenpoli van het Havenziekenhuis. Weinig tijd dus voor Kim en Erno om zich zenuwachtig te maken.... dachten wij.
Nadat we alle gegevens gecontroleerd hadden en de uitleg gekregen hadden over de spuiten die we allemaal zouden krijgen, was het zover. Waar Pieter en Jacqueline drie prikjes kregen, waren Kim en Erno al klaar na twee speldenprikjes omdat de DTP voor hen nog geldig was. Wel kregen zij één prikje tegen Buiktyfus en één tegen Hepatitus A.
Pieter ging eerst, één in de linkerarm, één in de rechterarm en één in het bovenbeen. Het was voorbij voor je er erg in had. Jacqueline kreeg ook drie prikjes. Deze 'behandeling' was natuurlijk een peulenschil voor ons 'zustertje'. Erno was best stoer. Alleen de tweede voelde hij een beetje, maar toen was het dus voor hem al voorbij.
Kim kwam als laatste. Waar wij dachten dat zij na haar botsing met een betonblok enkele jaren geleden wel een bikkel was geworden, hebben we toch het meest moeten lachen om het gezicht van Kim toen de spuit richting haar arm ging.
Bekijk de foto's maar eens. Die spreken voor zich.

Over precies 5 weken gaan we vertrekken. We zijn druk bezig een hotel te zoeken voor de eerste paar dagen in Saigon (Ho Chi Minh stad).
We melden ons weer als er weer ontwikkelingen zijn.

Groetjes PJKE

• 09 Juni 2011 - 22:48

Smam:

hallo lieve helden
    bijna allemaal helden ? ik weet t nog niet zo zeker, van kim en Erno kan ik het zien maar ik mis nog twee fotos.
    dikke knuffel en gezellige voorbereidingen

• 10 Juni 2011 - 06:45

Annette:

Hahaha wat een helden!! Wat gaat het toch snel nog maar 5 weken...Veel plezier met de voorbereidingen nog!!
    Kus

• 11 Juni 2011 - 07:56

Mérit En Patricia:

Hallo kanjers,

Wij zijn trots op jullie! Dit hebben jullie maar mooi weer achter de rug.

De route die jullie gaan maken ziet er super uit.

Kim en Erno zorgen jullie voor voldoende toiletpapier, boekjes en tijdschriften op toilet. En Pieter iedere dag een massage voor ontspanning is geen overbodige luxe.

Succes en veel plezier met de voorbereidingen.

• 18 Juni 2011 - 13:30

Sandra:

Nog een paar weken en dan op vakantie! Het is leuk om mee te genieten van jullie voorbereidingen!

Nog even geduld en dan...........

X

• 10 Juli 2011 - 14:53

Miranda:

Hey,

leuk dat ik jullie straks kan volgen door Vietnam.
    Nog eventjes....

groetjes Miranda

• 11 Juli 2011 - 13:44

De Damwijkjes:

Haai familie,
    Het begint nu toch langzaam te kriebelen, denk ik...Heb me aangemeld om jullie te volgen natuurlijk! Hoop dat de reis je brengt wat je ervan verwacht of meer dan dat....Als ik terug denk aan de reis met onze kinderen naar Indonesie kan ik alleen maar zeggen dat het een hoogtepunt in ons leven was en nog steeds is.

• 13 Juli 2011 - 12:35

Smam :

nog eeeeeen nachtje en dan uitzwaaien

• 13 Juli 2011 - 14:21

Annette:

He familie Michielsen,
    Nog 1 nachtje slapen en dan gaat jullie grote reis beginnen!! Heel veel plezier en we horen de verhalen graag als jullie weer thuis zijn!
    Kus familie Van Biljouw

• 13 Juli 2011 - 16:01

Henk En Lia:

Hoi Jacqueline, Pieter, Kim en Erno,

Wij wensen jullie met zijn 4-tjes een hele mooie reis toe. Geniet ervan.Goede reis gewenst en natuurlijk een behouden thuiskomst !

Hartelijke groeten van Henk en Lia

• 13 Juli 2011 - 18:21

Remko En Sandra:

Nog even en dan zijn jullie in Vietnam! Heel veel plezier tijdens jullie reis.

X