Vakantie-shoppen - Reisverslag uit Udenhout, Nederland van Pieter, Jacqueline, Kim & Erno Michielsen - WaarBenJij.nu Vakantie-shoppen - Reisverslag uit Udenhout, Nederland van Pieter, Jacqueline, Kim & Erno Michielsen - WaarBenJij.nu

Vakantie-shoppen

Door: pieterjacquelinekimerno

Blijf op de hoogte en volg Pieter, Jacqueline, Kim & Erno

01 Mei 2011 | Nederland, Udenhout

We zijn flink aan het brainstormen wat wel en niet mee mag op vakantie en dat valt nog niet zo mee. Heel veel spullen kunnen we namelijk niet meenemen als we met de rugzak rond willen gaan trekken. Voor de kinderen hebben we kleine rugzakken gekocht die we zelf ook aan kunnen als we een er een dagje op uit trekken en de rest van de bagage niet mee hoeft. Een grote rugzak voor ons hoeven we gelukkig niet aan te schaffen, er zijn meerdere mensen zo lief om aan ons hun rugzak uit te lenen. Die liggen inmiddels bij ons en we zijn aan het uitproberen welke het beste op onze rug zit. Pas geleden zijn we gaan winkelen bij Perry Sport en Bever Sport en zijn met een paar volle tassen naar huis gegaan. Bergschoenen, sandalen, wandelsokken, afritsbroeken, waterafstotende vestjes voor de kinderen, Vietnamees woordenboekje, plastuitje voor de dames, handige mini’s voor in de toilettas en voor Kim en Erno een zaklamp-sleutelhanger op zonne-energie.
Bij Mérit en Patricia mochten we ook komen ‘winkelen’, zij hebben voor de buitenlandse reizen die zij gemaakt hebben een aantal handige spulletjes aangeschaft die wij mogen gebruiken, echt heel fijn.

Eind deze week is het tijd om de paspoorten aan te gaan vragen, van tevoren even bij de fotograaf langs om pasfoto’s te maken van onze knappe koppies. Als we over zo’n 2 weken de paspoorten hebben, dan kunnen we de visa aan gaan vragen.

We hebben een paar foto’s geplaatst. Op de ene foto zijn de rugzakken te zien waar we uit kunnen kiezen en op de andere foto zie je het resultaat van een paar keer vakantie-shoppen.
De foto’s hebben we gemaakt met het fototoestel wat we voor ons feestje hebben gekregen en wat mee gaat naar Vietnam.

• 01 Mei 2011 - 20:44

Mérit En Patricia:

Hallo vakantiegangers in spé,

Gezellig je voorbereiden voor zo'n geweldige reis. Hoeveel onderbroeken gaan mee, 1 tandenborstel voor het hele gezin, wandelschoenen aan en slippers mee. Succes met dit avontuur!

• 02 Mei 2011 - 15:49

Kim:

hoi,
    die tip van de tantes is wel een hele goede tip. wandel schoenen aan en sandalen in de rugzak dat scheelt wel een hele hoop ruimte. ik heb er heel erg veel zin in. dat plastuitje hahahaha die is wel erg grappig, het werkt wel erg goed hoor!!!!

• 03 Mei 2011 - 06:06

Annette:

Wat grappig dat we jullie zo helemaal kunnen volgen bij jullie speciale reis!! Ik krijg er zelf zin in!! Veel succes nog met de voorbereidingen en zorg dat de pasfoto's niet te boevig worden....
    Kus Annette

• 09 Mei 2011 - 07:30

De Adamsjes:

He wat super dat we met jullie mee mogen genieten! We hebben ons al aangemeld om per mail nieuwe berichten te ontvangen zodat we er zeker geen missen. Veel succes met de voorbereidingen en ook daarmee wensen wij jullie al heel veel plezier.
    Dikke digitale kus van Jeroen, Maud, Stan en Wouter.