Feestje - Reisverslag uit Udenhout, Nederland van Pieter, Jacqueline, Kim & Erno Michielsen - WaarBenJij.nu Feestje - Reisverslag uit Udenhout, Nederland van Pieter, Jacqueline, Kim & Erno Michielsen - WaarBenJij.nu

Feestje

Door: pieterjacquelinekimerno

Blijf op de hoogte en volg Pieter, Jacqueline, Kim & Erno

29 Maart 2011 | Nederland, Udenhout

Zaterdag 19 maart waren we 12 1/2 jaar getrouwd. We hebben die dag een leuk feestje gegeven met nagenoeg dezelfde mensen als die 12 1/2 jaar geleden onze daggasten waren. Het was erg gezellig en hebben deze dag alvast een voorproefje gehad wat betreft het eten in Vietnam. Tran en Pam waren zo vriendelijk om voor ons Vietnamees te komen koken. We hebben met z'n allen gesmuld van de loempia's, garnalen, bami en al het andere lekkers wat zij klaar gemaakt hadden. Mérit, Patricia, Coert en Anita hadden ons nog verrast met een leuk spel van "Ik hou van Holland" met de nodige confetti en serpetines. Iedereen die er was of op een andere manier aan ons hebben gedacht die dag, bedankt!

De voorbereidingen voor onze reis gaan ondertussen gewoon door, route uitstippelen, vaccinaties regelen, paspoorten, visa en eens bedenken wat we voor kleding en andere spulletjes we per persoon mee mogen nemen.