Voorbereidingen in volle gang - Reisverslag uit Udenhout, Nederland van Pieter, Jacqueline, Kim & Erno Michielsen - WaarBenJij.nu Voorbereidingen in volle gang - Reisverslag uit Udenhout, Nederland van Pieter, Jacqueline, Kim & Erno Michielsen - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen in volle gang

Blijf op de hoogte en volg Pieter, Jacqueline, Kim & Erno

18 December 2012 | Nederland, Udenhout

Nog een paar weken en dan zitten we in Ecuador.
Ja, voor diegene die dit lezen en hier nog niet van op de hoogte waren. We gaan samen naar de bruiloft van Peter, onze neef. Tijdens deze reis hebben we gezelschap van Sjef en Marie-Louise.
Zondag 6 januari gaan we vertrekken. We zullen eerst een paar dagen in Quito en omgeving zijn waarna we op donderdag verder richting Riobamba gaan waar het huwelijk van Peter en Alejandra zal plaats vinden op 12 januari.
Na deze mooie dag zullen we nog met zijn allen lekker een dagje nagenieten, maar daarna hebben we plannen om het land nog verder te gaan ontdekken. In totaal zullen we 3 weken in Ecuador zijn. Dat wordt regelmatig skypen met Kim en Erno, die het helemaal niet leuk vinden dat ze niet mee mogen...
De inentingen hebben we een paar weken geleden gehad en de pillen voor hoogteziekte en de malaria-tabletten kunnen we op gaan halen bij de apotheek.

• 19 December 2012 - 09:14

Melanie:

Hé Jacqueline en Pieter,

Jullie boffen maar met zo'n reislustige familie (Amerika, Ecuador, Moergestel....). Ik zag bij Peter op FB dat er iets ging gebeuren. Heel veel plezier! Geniet van de cultuur. Heb zelf 2 buitenlandse bruiloften mogen meemaken en vond het helemaal super. Ik houd jullie in de gaten.

Gr. Melanie

• 19 December 2012 - 09:59

Edith:

Heel veel succes nog met de verdere voorbereidingen, en leuk om jullie weer te mogen volgen!

• 19 December 2012 - 13:03

Sandra:

Hoi Pieter en Jacqueline,

Heel veel plezier met de voorbereidingen en geniet van deze bijzondere reis!

Groetjes Remko en Sandra

• 19 December 2012 - 19:12

Miranda & Moos:

hola,

super dat de reis nu voor de deur staat. Begrijp ik het goed dat de kids niet met jullie meegaan? hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Een leuke nieuwe trip beloofd ha ha. Geniet ervan en laat jullie verrassen door de mooie cultuur en natuur.

groetjes Miranda

• 22 December 2012 - 13:41

Smam :

goed bezig ! bijna zover je kan nu gaan aftellen veel sucses ermee

• 01 Januari 2013 - 18:10

Ruud Oerlemans:

Pieter en Jacqueling....
    Maak er een gezellige tijd van!
    Geniet van alles wat je ziet!
    en maak ff een paar foto's van ''de omgeving'' ;)

Groet
    Ruud

• 01 Januari 2013 - 18:13

Ruud:

o ja
    Jacqueling is Equadoriaans voor Jacqueline!, maar dat wisten jullie vast al !!! :)

• 04 Januari 2013 - 09:45

Henk En Lia:

Goede reis en een fijne vakantie gewenst.
    Het is toch heel bijzonder om een trouwerij overzee mee te maken.
    Geniet ervan!

• 05 Januari 2013 - 21:31

Tante Siny:

Goeie reis en een hele fijne vakantie samen met Sjef Marie-Louis en de fam. in Ecuardor
    Groetjes tante Siny

• 06 Januari 2013 - 13:00

Kim:

heei papa en mama!
    Ik mis jullie nu nog niet maar dat gaat wel komen..!
    En jullie moeten voor mij wel leuke dingetjes meenemen maar eerst jezelf vermaken in Ecuador...!
    xxx de liefste dochter allertijden!
    "xx'

• 06 Januari 2013 - 13:09

Erno Je Zoon:

hoi pap en mam
    ik mis jullie nu al, en ik wil dat jullie snel terug komen.
    maak mooie foto's

groetjes erno